بازدید علمی از آزمایشگاه علوم شناختی دانشگاه فردوسی

۰۸ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۰:۴۳ اخبار آموزش و تحصیلات تکمیلی
تعداد بازدید:۴۴
بازدید علمی گروهی از دانشجویان روانشناسی دانشگاه مطهری واحد خواهران مشهد از آزمایشگاه علوم شناختی دانشگاه فردوسی

گروهی از دانشجویان روانشناسی دانشگاه مطهری واحد خواهران مشهد جهت عینی سازی مباحث درس روانشناسی تجربی و آشنایی با کاربرد این علوم از آزمایشگاه علوم شناختی دانشگاه فردوسی بازدید کردند. این بازدید علمی به منظور آشنایی با روش‌های پژوهشی و دستاوردهای روز در زمینه علوم شناختی بود.

آن‌ها در این بازدید فرصت داشتند تا با تجهیزات پیشرفته موجود در آزمایشگاه آشنا شوند، مانند دستگاه‌های EEG برای اندازه‌گیری فعالیت‌های مغزی ، نوروفیدبک ، بایو فیدبک و T.D.C.Sو نرم‌افزارهای تحلیل داده برای پردازش اطلاعات به دست آمده.

در این بازدید، دانشجویان با نحوه جمع‌آوری داده‌های مغزی، تحلیل داده‌ها و نقش آن در فهم و پژوهش در حوزه علوم شناختی آشنا شدند. آن‌ها از محققان حاضر در آزمایشگاه سوالاتی در مورد پروژهش ها و تحقیقات مختلف پرسیدند و برخی از نمونه‌هایی از نتایج آزمایشات عملی نیز به آن‌ها نمایش داده شد.

به طور کلی، این بازدید به دانشجویان این امکان را فراهم کرد تا تجربیات عملی و جدیدی در زمینه علوم شناختی کسب کنند و با دستاوردهای روز این حوزه آشنا شوند. آن‌ها تجربه‌ای مفید و آموزنده را از به کارگیری روش‌های پژوهشی مدرن در علوم شناختی به دست آوردند، که می‌تواند به توسعه دانش و مهارت‌های شخصی آن‌ها در زمینه روانشناسی کمک کند.

کلید واژه ها: بازدید علمی دانشگاه شهید مطهری خواهران مشهد رشته روانشناسی آزمایشگاه علوم شناختی دانشگاه فردوسی علوم شناختی