جلسه هم اندیشی با حضور برخی از اساتید برجسته دانشگاه و جمعی از دانشجویان فعال

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۲:۴۲ اخبار امور طلاب، دانشجویی و فرهنگی
تعداد بازدید:۶۰
جلسه هم اندیشی با حضور برخی از اساتید برجسته دانشگاه و جمعی از دانشجویان فعال به مناسبت سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت روز استاد

بسم الله الرحمن الرحیم
در منطق اسلامی مسئله تعلیم و تربیت به معنای زندگی بخشیدن به فرد و جامعه است.
(مقام معظم رهبری)


به مناسبت سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت روز استاد، جلسه هم اندیشی با حضور برخی از اساتید برجسته دانشگاه و جمعی از دانشجویان فعال، در روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۱ برگزار شد.

در این جلسه دانشجویان به بیان مسائل و دغدغه های مهم فرهنگی و اجتماعی از دید دانشجو پرداختند و درخواست های خود را از اساتید نسبت به چالش های بنیادین موجود مطرح کردند.
دانشجویان از میزان تأثیرگذاری اساتید گفتند و تجربه‌هایی از اثرگذاری سخن یک استاد و پیگیری و ادامه دار بودن آن را مطرح کرده و از فراهم شدن فرصت گفتگو و ارتباط حضوری با اساتید تشکر کردند.
اساتید محترم نیز ضمن ابراز خرسندی بابت تشکیل این جلسه و تاکید بر ادامه دار بودن چنین جلساتی، نکاتی کاربردی در پاسخ به مطالب دانشجویان مطرح کرده و نیز پیشنهادات متفاوت و مفیدی را برای فعالیت‌های دانشجویی تشکل ها بیان کردند.
و همچنین به بیان انتظارات خود از یک کلاس ایده‌آل دانشجویی برای دانشجویان پرداختند.
امید به اینکه با ادامه‌دار بودن جلسات هم اندیشی و گفتگوی اساتید و دانشجویان به صورت مفصل تر و تخصصی تر، شاهد تاثیرات مثبت بر فعالیت‌های دانشجویی و پیش‌برد اهداف فرهنگی و اجتماعی دانشگاه باشیم.

کلید واژه ها: دانشگاه شهید مطهری خواهران مشهد بزرگداشت شهید مطهری روز استاد جلسه هم اندیشی