آخرین جلسه مسئولین تشکلهای دانشجویی(شورای فرهنگی دانشجویی) در ترم اول سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲

تعداد بازدید:۱۱۶
آخرین جلسه مسئولین تشکلهای دانشجویی(شورای فرهنگی دانشجویی) در ترم اول سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲، با حضور رئیس محترم دانشگاه، جناب آقای دکتر محمدیان

آخرین جلسه مسئولین تشکلهای دانشجویی(شورای فرهنگی دانشجویی) در ترم اول سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲، با حضور رئیس محترم دانشگاه، جناب آقای دکتر محمدیان برگزار شد. جناب آقای دکتر محمدیان در این جلسه بیانات خود را با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مطرح کردند.
ایشان فرمودند: احزاب سیاسی و تشکل‌ها در منظومه فکری مقام معظم رهبری متفاوت اند؛ هدف از تشکیل احزاب سیاسی، این بوده که محملی برای رسیدن به قدرت باشند و هدف از تشکیل تشکل‌ها؛ حرکت به سمت آرمان‌هاست.
با تکیه بر سخنان مقام معظم رهبری اجازه ندهید یأس و ناامیدی بر شما غلبه پیدا کند اگر برنامه‌ای با زحمت تدارک دیده می‌شود ولی به نتیجه و حد نصاب مخاطب نمی‌رسد، مطالبه و تلاش کنید برای گذر از یاس و ناامیدی.
ایشان علاوه بر اشاره به نقش فعال دانشجو در زمینه‌جریان‌سازی و فعالیت های اجتماعی تاکید کردند؛ مطالبه‌گری هرچند با موانعی مواجه شود اما باید با حفظ قواعد بوده و منطقی و همراه با ارائه راهکار باشد و حریم ادب و اخلاق در آن حفظ شود.
ریاست محترم دانشگاه در ادامه افزودند:
بنابر توصیه مقام معظم رهبری باید توجه داشت که از اتهام زدن و برچسب گذاری «غیر انقلابی» به اشخاص پرهیز کرده و اشخاص را از دایره انقلاب خارج نکنیم.
ایشان ضمن اشاره به اینکه در آستانه ماه رجب و شب با برکت لیله الرغائب هستیم، افزودند:
ان شاءالله در این ایام بر دعاها و قدردانی از لحظات اهتمام ورزیم.
در ادامه جلسه، در آسیب شناسی فعالیتهای تشکلهای دانشجویی، دانشجویان به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.
ان شاءالله این جلسات با قوت و حضور مسئولین تشکلها در ترم آینده ادامه خواهد یافت.

کلید واژه ها: تشکل های دانشجویی دانشگاه شهید مطهری خواهران مشهد لیله الرغائب ریاست دانشگاه