کارگاه آموزش فن مناظره با بررسی ابعاد و مغالطات مناظره اخیر «جایگاه حاکمیت و عرف نسبت به پوشش»

تعداد بازدید:۱۵۴
کارگاه آموزش فن مناظره با بررسی ابعاد و مغالطات مناظره اخیر «جایگاه حاکمیت و عرف نسبت به پوشش» با حضور جناب آقای دکتر وطن دوست

به همت بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مطهری مشهد واحد خواهران و کانون بینش مطهر در روز چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲، کارگاه آموزش فن مناظره با بررسی ابعاد و مغالطات مناظره اخیر «جایگاه حاکمیت و عرف نسبت به پوشش» با حضور جناب آقای دکتر وطن دوست برگزار شد.

این کارگاه که با استقبال پر شور دانشجویان همراه بود، از ساعت ۱۸ به مدت  ۴ساعت در سالن اجتماعات دانشگاه شهید مطهری مشهد واحد خواهران برگزار شد و جناب آقای دکتر وطن دوست ضمن آموزش مهارت های مورد نیاز مناظره از جمله:

۱. داشتن دانش    ۲.مهارت اخلاقی    ۳.مهارت روانشناسی   ۴.بررسی مغالطات مناظره

به  شبهات دانشجویان پاسخ دادند.

این دو مرحله (مناظره آقایان محبی و ابطحی و کارگاه آموزش فن مناظره)، مقدمه ای جهت آمادگی دانشجویان برای شرکت در مسابقه مناظره است که به جهت اتمام سال تحصیلی جاری، در سال تحصیلی جدید برگزار خواهد شد.

در حاشیه این کارگاه، برنامه تفریحی شبی در دانشگاه برای دانشجویان برگزار شد که در آن بعد از صرف شام، فیلم سینمایی  «بدون قرار قبلی»  به نمایش در آمد.

کلید واژه ها: بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مطهری کارگاه آموزش فن مناظره مغالطات مناظره کانون بینش مطهر دانشگاه شهید مطهری خواهران مشهد