حضور دانشجویان در مسابقات میان دانشگاهی موت کورت

تعداد بازدید:۲۱۸
حضور دانشجویان دانشگاه شهید مطهری در مسابقات میان دانشگاهی موت کورت

برای نخستین بار دو تیم از دانشگاه شهید مطهری مشهد واحد خواهران در مسابقات میان دانشگاهی موت کورت که در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برگزار شد حاضر شدند.

موت‌کورت‌ها، دادگاه تمرینی یا شبیه‌سازی دادگاه نوعی فعالیت است که در آن حقوقدانان سعی می‌کنند فرآیند یک دادگاه را از طریق نوشتن لایحه، دفاعیه و ارائه حضوری این یادداشت‌ها در برابر قضات یا هیأت داوران شبیه‌سازی کنند.

در دومین دوره از این مسابقات میان دانشگاهی از دانشگاه شهید مطهری مشهد واحد خواهران ،

تیم الف باحضور خانمها رضایی، احتشام، نیکوزاده،حاجی میرزایی (کارشناسی ورودی ۹۸)

و تیم ب با حضور خانمها میرعباسی، الهی پارسا، نظری، رئوفی(کارشناسی ورودی۱۴۰۰)

حضور داشتند.

این دو تیم مراحل ابتدایی رویداد موت کورت را پشت سر گذاشتند و تیم ب دانشگاه، موفق به صعود از دور مقدماتی و حضور در مرحله حذفی مسابقات شد.

این اولین حضور نمایندگان دانشگاه شهیدمطهری، در این مسابقات بود که با حضور۲۸تیم‌ از دانشجویان حقوق و فقه و حقوق برترین دانشگاه ها (شهیدمطهری(ره)، علوم اسلامی رضوی، امام رضا (ع)،  امام صادق (ع)، آزاد مشهد، فردوسی، حکیم سبزواری، جهاددانشگاهی و... ) برگزار شد.

گفتنی است مرحله حذفی این رقابت ها در دانشگاه فردوسی مشهد باحضور جناب آقای دکتر حسین محمدیان رئیس محترم دانشگاه شهید مطهری مشهد واحد خواهران ،بعنوان میهمان ویژه، و سایر اساتید به پایان رسید و امتیاز راهیابی به مرحله بعد، از آنِ تیم های دانشگاه امام رضا (ع) و فردوسی مشهد شد.

ضمن تبریک به دانشجویان فقه و حقوق دانشگاه، از زحمات مدیر محترم فقه و حقوق سرکار خانم دکتر اسلامی و اساتید این رشته به خصوص سرکار خانم دکتر مرتضوی و جناب آقای دکتر یزدانی تقدیر و تشکر می نماییم.

کلید واژه ها: مسابقات میان دانشگاهی انجمن موت کورت