مراسم افطاری با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه و هیئت رهپویان ولایت

۲۸ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۳:۲۸ اخبار امور طلاب، دانشجویی و فرهنگی
تعداد بازدید:۱۳۶
مراسم افطاری با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه و هیئت رهپویان ولایت

در روز شنبه ۲۶ فروردین ماه و همزمان با روزهای ماه مبارک رمضان در دانشگاه شهید مطهری مشهد واحد خواهران، مراسم افطاری برگزار شد. در این مراسم پر برکت که دانشجویان، برخی از اساتید خانم و کارکنان دانشگاه حضور داشتند، از ساعت ۱۷ و ۳۰ در نمازخانه دانشگاه آغاز شد.

در ابتدای برنامه جزءخوانی قرآن، توسط دانشجویان برگزار شد و در ادامه برنامه های فرهنگی متنوع و مسابقات ورزشی اجرا شد.  همزمان با بانگ ملکوتی اذان، نماز جماعت مغرب و عشا اقامه شد و بعد از سر افطار و تشکیل گعده های دانشجویی ساعت ۲۳ دانشجویان جهت زیارت به حرم مطهر رضوی مشرف شدند که در این تشرف ضمن زیارت مرقد مطهر حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام، از مناجات خوانی مداح اهل بیت آقای محمود کریمی نیز فیض بردند.  دانشجویان  پس از برگشت به دانشگاه و صرف سحری به استراحت پرداختند.

 این برنامه که رضایت دانشجویان را در پی داشت، برای میهمانان کاملاً رایگان بود و با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه و هیئت رهپویان ولایت برگزار شد. لازم به ذکر است در این برنامه، از برندگان مسابقه قرآنی نیمه شعبان و برندگان ورزشی مراسم افطار، تقدیر به عمل آمد.

 

کلید واژه ها: بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مطهری هیئت رهپویان ولایت دانشگاه شهید مطهری دانشگاه شهید مطهری خواهران مشهد ماه مبارک رمضان مراسم افطاری مناجات خوانی