اکران فیلم don't look up

تعداد بازدید:۱۷۲
اکران فیلم don't look up به همت انجمن علمی رشته روانشناسی و رشته فلسفه دانشگاه شهید مطهری مشهد واحد خواهران

به همت انجمن علمی رشته روانشناسی و رشته فلسفه دانشگاه شهید مطهری مشهد واحد خواهران، اکران فیلم don't look up در تاریخ، یکشنبه ۲۷ آذر ماه با حضور ۴۰ نفر از دانشجویان دغدغه مند در تمام رشته های دانشگاه شهید مطهری،برگزار شد

فیلم Don’t Look Up یکی از بهترین آثار  ساخته شده توسط کارگردان موفق هالیوود آدام مکی (Adam McKay) است.

این فیلم در جدول جهانی نتفلیکس، جزء پربیننده‌ترین فیلم‌ها به شمار می‌رود. این امر، موفقیت زیاد فیلم Don’t Look Up را به نمایش می‌گذارد.

از جمله بازیگران مطرح این فیلم ،جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence) بازیگر نامی و برنده جایزه اسکار، به همراه کیت بلانشت (Cate Blanchett) و بازیگر سریال Stranger Things راب مورگان (Rob Morgan) هستند.

موضوع این فیلم بصورت خلاصه به این شرح است:

این فیلم با اکتشافات علمی تعدادی از فضانوردان و دانشمند فضایی شروع می شود که به اهالی کره زمین هشدار می‌دهند: در شش ماه آینده یک شهاب سنگ عظیم الجثه  به زمین برخورد خواهد کرد  و دنیای ما را نابودمی کند. کابوس نابودی و تخریب که همواره زمین و اهالی آن را تهدید می کند. در این فیلم انواع  واکنش ها و نحوه‌ی  برخورد جهان با مسئله ی مهم حیات و زندگی را به نمایش گذاشته شده است.

انجمن علمی رشته روانشناسی به اطلاع میرساند؛ جلسه آینده ، به تحلیل  ابعاد رسانه ای ، روانشناختی و فلسفی این فیلم پرداخته خواهد شد.

نقد و تحلیل روانشناختی و فلسفی  فیلمdon't look up در تاریخ ، سه شنبه ،۲۹ اذر،ساعت ۱۲ انجام می‌شود.

کلید واژه ها: انجمن علمی گروه فلسفه انجمن علمی روانشناسی دانشگاه شهید مطهری خواهران مشهد اکران فیلم