اولین نشست هم اندیشی و گفتمانی دانشجویان و طلاب نخبه حوزه و دانشگاه به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه

تعداد بازدید:۳۵۶
اولین نشست هم اندیشی و گفتمانی دانشجویان و طلاب نخبه حوزه و دانشگاه، باموضوع «بررسی نقش حوزه و دانشگاه در حوادث اخیر و آسیب شناسی آن»

در تاریخ ۲۸ آذر ماه ۱۴۰۱، به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشـگاه، اولین نشست هم اندیشی و گفتمانی دانشجویان و طلاب نخبه حوزه و دانشگاه، باموضوع «بررسی نقش حوزه و دانشگاه در حوادث اخیر و آسیب شناسی آن» انجام شد.

این نشست که با همکاری دانشگاه شهید مطهری مشهد واحد خواهران و حوزه علمیه نرجس سلام الله علیها صورت گرفت، در مکان حوزه علمیه نرجس(س) برگزار شد.

در این نشست، ابتدا نمایندگان طلاب و دانشجو، نظرات و سوالات خود را  مطرح کردند و سپس استاد مدعو، جناب آقای دکتر مصطفی شفایانی (مدرس حوزه و دانشگاه و مسئول تشکل های دانشگاه آزاد واحد اسلامی استان خراسان رضوی، مدیر گروه ادبیات عرب دانشگاه مطهری واحد برادران مشهد ومدیر گروه اساتید بینش مطهر استان خراسان رضوی) به تبیین بحث پرداختند و به سوالات مطرح شده پاسخ دادند.

در این جلسه  طلاب و دانشجویان به نمایندگی از حوزه های علمیه، دانشگاه فردوسی، دانشگاه شهید مطهری، دانشگاه ازاد و  دانشگاه امام رضا علیه السلام حضور داشتند. خانم ریحانه کهنسال دانشجوی فقه و حقوق دانشگاه شهید مطهری نیز به نمایندگی از  دانشجویان دانشگاه شهید مطهری در این جلسه مطالبی را  مطرح  کردند.

لازم به ذکر است در حاشیه این مراسم نمایشگاه کتاب نیز دایر بود که دانشجویان و طلاب از این نمایشگاه بازدید کردند. در پایان مراسم از طرف حوزه علمیه مکتب نرجس سلام الله علیها، از کلیه میهمانان و شرکت کنندگان با اهدای کتاب، تقدیر شد.

کلید واژه ها: روز وحدت حوزه و دانشگاه دانشگاه شهید مطهری خواهران مشهد مکتب نرجس سلام الله علیها نشست هم اندیشی و گفتمانی دانشجویان و طلاب دانشجو و طلبه نخبه