تجلیل از جناب آقای ابوالفضل لطیف‌زاده

تعداد بازدید:۲۲۹
تجلیل از جناب آقای ابوالفضل لطیف‌زاده، جانباز دفاع مقدس و پدر سرکار خانم لطیف‌زاده، دانش‌آموخته دانشگاه شهید مطهری و دانشجوی دکتری دانشگاه فردوسی

هم‌زمان با ولادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) و روز جانباز، کارکنان دانشگاه شهید مطهری مشهد واحد خواهران در منزل جانباز والامقام، جناب آقای ابوالفضل لطیف‌زاده، پدر محترم سرکار خانم لطیف‌زاده، دانش‌آموخته دانشگاه شهید مطهری و دانشجوی دکتری دانشگاه فردوسی حاضر شدند و از شجاعت‌های خالصانه این جانباز فداکار تجلیل به عمل آمد.

حاج ابوالفضل لطیف‌زاده در سن ۲۰ سالگی در تابستان ۱۳۶۱، عملیات رمضان مجروح و به افتخار جانبازی نائل شد و حدود ۴۰ سال است که همچنان صبور و با صلابت به مجاهدت خود ادامه می‌دهد...

و البته این مجاهدت برای خانواده، به ویژه همسر صبور ایشان به گونه دیگری رقم خورده است...

خاطرات خود نوشت این جانباز عزیز از ایام دفاع مقدس و مجروحیت و بعد از آن، در کتاب لطیف جمع‌آوری شده است. در یادداشتی از ایشان در انتهای کتاب آمده است:

برای یک لحظه هم از عملکرد خود پشیمان نیستم. جنگ تحمیلی شاید برای همه سال‌ها تمام شده ولی برای افرادی مثل من هنوز ادامه دارد.

خدایا تو شاهد باش بر عهد و پیمانی که... با پیر و مرادمان خمینی در دفاع از اسلام و قرآن بستیم در اطاعت از  ولی امر مسلمین خامنه‌ای عزیز استواریم.

کلید واژه ها: روز جانباز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) دانشگاه شهید مطهری خواهران مشهد