برگزاری وبینار "آشنایی با کنکور ارشد رشته روانشناسی"

۱۰ آذر ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۸ اخبار آموزش و تحصیلات تکمیلی
تعداد بازدید:۳۱۵
برگزاری وبینار مجازی "آشنایی با کنکور کارشناسی ارشد رشته روانشناسی"، به همت گروه روانشناسی دانشگاه شهید مطهری واحد خواهران مشهد

با توجه به نزدیک شدن زمان کنکور روانشناسی در مقطع کارشناسی ارشد و لزوم آشنایی با این فرایند، گروه روانشناسی دانشگاه شهید مطهری (واحد خواهران مشهد) وبیناری با عنوان «آشنایی با کنکور ارشد روانشناسی» برای دانشجویان تدارک دید.

وبینار مذکور که با هدف آشنایی با گرایش‌های رشته روانشناسی در مقطع ارشد، منابع مطالعاتی، ظرفیت دانشگاه‌های برتر کشور، بازار کار و آینده شغلی هر رشته در روز پنج‌شنبه ۴ آذرماه  برگزار شد با استقبال دانشجویان رو به رو شد.

در این جلسه از حضور کارشناس محترم آقای علی ممتاز (مدیر گروه علمی -آموزشی دوپامین) و مهمانان ویژه که جز برترین دانشجویان دانشگاه فردوسی بودند استفاده شد.

سرکار خانم تیمور زاده (رتبه ۶. روانشناسی بالینی در مقطع ارشد)، سرکار خانم سارا شیخ (رتبه ۴۳. روانشناسی شناختی در مقطع ارشد) و سرکار خانم مرتضوی (دانشجوی استعدادهای درخشان. مشاوره خانواده در مقطع ارشد) مهمانان ویژه این وبینار بودند؛ که به بیان تجربیات خود پرداختند و به سؤالات دانشجویان پاسخ دادند.

این مراسم به صورت مجازی و با دعوت از دانشجویان واحدهای تهران و یزد برگزار شد.

 

وبینار مجازی "آشنایی با کنکور کارشناسی ارشد" رشته روانشناسی دانشگاه شهید مطهری

کلید واژه ها: کنکور کارشناسی ارشد رشته روانشناسی دانشگاه شهید مطهری خواهران مشهد وبینار مجازی